TriHyBus

Triple Hybrid Hydrogen Bus

Autobus

Podvozek, karoserie, výkonová elektronika a trakční systém TriHyBusu vychází z koncepce trolejbusu Škoda Electric. Hlavním zdrojem elektrické energie je vodíkový palivový článek s protonvýměnnou membránou o výkonu 50 kW. Jako sekundární zdroje jsou využity lithium-iontové trakční baterie a ultrakapacitory.

Číst dál...

Partneři

Projekt byl od počátku koncipován jako komplexní plán s cílem nejen vyvinout, ale také úspěšně provozovat v běžném režimu první vodíkový autobus v České republice, tedy včetně nezbytné infrastruktury.

Číst dál...

O projektu

Cílem projektu H2Bus byl vývoj a demonstrace vodíkového dopravního prostředku široké veřejnosti a ověření způsobilosti tohoto moderního konceptu pohonu v reálných podmínkách městského provozu.

Číst dál...

Podkategorie